söndag 6 januari 2013

Loppisfynd

Hej!

Oj, så länge sedan jag skrev här. Vet inte varför, håller igång min pysselblogg för fullt, den här kommer liksom i andra hand.... Synd - ska försöka bättra mig ;)

Julen har varit låååång och väldigt mysig. Vi har varit hemma och verkligen njutit av ledigheten. Underbart! De två sista helgerna har gått i loppistecken. Det finns otroligt många roliga loppisar i vår närhet och jag har gjort en massa roliga fynd!
Det här fina skåpet fyndade jag hos Prästens Lilla Kråka som ligger mitt på Orust. Monica som har butiken är helt fantastisk, hon till och med körde hem skåpet till oss - vilken service!


Jag har varit där med syrran och hon hittade en massa fint hon med. Vi köpte två vackra trälådor och jag spanade in en söt liten radio som hon skickade med på köpet :)


Så nu lyssnar vi på musik i köket - hur mysigt som helst!

Igår var vi på ytterligare en loppis med våra goa´vänner. Där hittade jag det jag har längtat och letat efter LÄNGE!!! En apotekarskänk - jag är kääääär! Min snälla, underbara man ringde idag och sa att vi ville ha det. Så nu till helgen ska han åka och hämta skänken- det är kärlek det!

Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar